Po počitnicah smo zopet začeli delati v svojih skupinah, vendar se nismo združevali zjutraj in popoldne z otroki drugih skupin ampak smo ostajali v svojih “mehurčkih”.

Začeli smo z uvajanjem še zadnjega novinca, pa tudi ostali otroci so imeli kar nekaj težav. Določeni so bili ves čas nujnega varstva s svojimi bratci in sestricami, drugi pa so več kot tri mesece preživeli doma. Tako, da je bil februar podoben uvajanju v septembru, bilo je kar nekaj joka in dnevi so bili zapolnjeni z otroki v najinih naročjih.

Začeli smo z navajanjem na kahlico. Po zajtrku smo odšli v kopalnico, kjer je vsak otrok poiskal svojo kahlico. Ta čas smo koristno porabili za petje, poslušanje zgodb in bibarij.

Februarja so nas obiskale tudi maškare. Zaradi izrednih razmer se nismo smeli družiti z drugimi pustnimi maskami, smo pa zato veselo rajali v naši igralnici, da se nas je slišalo daleč naokoli. Spoznavali smo različne male instrumente, igrali na njih in vsak si je izdelal svojo ropotuljo in boben.

Marec je bil mesec ustvarjanja, sodelovali smo na natečaju Sobivanja, SPODBUJAMO PRIJATELJSTVO. Naša skupina je naredila sonce prijateljstva. Za osmi marec smo mamicam naredili rožice, za očke smo na skrčljivo folijo odtisnili roko in naredili obesek za ključe. Nato smo ustvarjali rožice za dekoracijo večnamenskega prostora ob prvem pomladnem dnevu. Konec meseca pa smo pobarvali še obeske in naredili ogrlico za materinski dan.

Sredi meseca je morala vsa skupina v karanteno, saj tudi vzgojiteljice zbolimo za virusom, ki razsaja po celem svetu.

Po karanteni smo nadaljevali z temo meseca in se naučili pesem Romane Kranjčan, Hiško zidamo in tudi pobarvali vsak svojo hiško v katero smo nalepili sliko o svoji družini in se pogovarjali ob fotografijah.

Veliko smo hodili tudi na sprehode po Šentrupertu in v Deželo kozolcev, kjer smo se lovili in gugali pod kozolcem.

Februarja in marca smo praznovali kar tri  rojstne dneve, kjer smo prepevali, rajali in ustvarili sliko, ki jo je otrok za spomin odnesel domov. Za darilo pa so dobili didaktično igro, kjer otrok razvršča po barvi ali pa se igra igro kot spomin.

Sedaj pa veselo naprej v cvetočo pomlad.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on Pinterest
Dostopnost